Atlantida Boutique hotel je skupnost, kjer vsak zaposleni šteje in prispeva k dobremu vzdušju. Skupaj delujemo kot velika družina, ki jo krepi zadovoljstvo naših gostov. Zato spodbujamo timsko delo in hkrati verjamemo v pomembnost vsakega posameznika. Smo ekipa z dobro razdeljenimi nalogami, iskreno komunikacijo in tesno medsebojno povezanostjo.
Naš zaščitni znak sta individualni pristop do vsakega gosta in profesionalnost, kar še nadgrajuje visoko strokovnost po kateri slovimo.
V Atlantidi v teh dneh širimo našo ekipo. Zato medse vabimo pozitivno naravnane ljudi, polne zagona in želje po novih izkušnjah. Iščemo:
* receptor,
* vodja hotela.
Ste predani svojemu delu in uživate v timskem delu. Se vidite v naši družbi, v naši ekipi?
Vaše prošnje z življenjepisom lahko posredujete na e-naslov uprava@atlantida-rogaska.com in morda se kmalu vidimo pri nas.
POGOJI RAZPISA:
RECEPTOR
Naloge in odgovornosti:
• prodaja hotelskih storitev (trženje, izdelava ponudb, komunikacija s strankami in partnerji),
• delo s hotelskim programom in ostalimi programi za urejanje besedil in komunikacijo,
• komunikacija s hotelskimi gosti in izpolnjevanje njihovih želja,
• sodelovanje z vodstvom hotela in sobaricami na dnevni bazi,
• prijave in odjave gostov,
• osnovna administracija (sprejem in usmerjanje klicev in elektronske pošte, izdaja in urejanje računov, blagajniško poslovanje),
• druge naloge po navodilih vodje recepcije.
Od kandidata pričakujemo:
• 1 leto delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
• odlično znanje slovenskega in angleškega jezika (pisno in govorno), zaželeno znanje ruskega jezika,
• vestnost in natančnost pri delu,
• pripadnost ekipi,
• odgovornost do dela,
• osebno urejenost.
Ponujamo:
• zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesece,
• delo v urejenem okolju in dobri ekipi,
• plačilo po dogovoru.
VODJA HOTELA
Zadolženi boste za:
• sodelovanje z marketingom pri povečanju števila nočitev,
• načrtovanje, organiziranje, vodenje in kontroliranje ter usklajevanje dela med oddelki v
hotelu in sodelovanje s tehnično službo,
• načrtovanje in uvajanje novih storitev izdelkov in ponudb,
• načrtovanje potreb po kadrih in skrb za njihovo izobraževanje ter usposobljenost ter
zagotavljanje standarda storitev,
• spremljanje zakonodaje in predpisov ter ustrezno prilagajanje poslovanja hotela,
• sodelovanje s poslovnimi partnerji, nadzornimi in inšpekcijskimi službami.
Od vas pričakujemo:
• zaključeno VII. stopnjo izobrazbe,
• aktivno znanje angleškega jezika, zaželjeno znanje ruščine, italijanščine in nemščine,
• 8 let delovnih izkušenj s področja prodaje, marketinga in organizacije dela,
• visoke organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
• usmerjenost k rezultatom ter obvladovanje načrtovanja in organizacije.
Ponujamo vam:
• sklenitev pogodbe o poslovnem sodelovanju za vodenje hotela,
• plačilo po dogovoru,
• osnova za plačilo so doseženi rezultati poslovanja hotela,
Opomba:
Osnovna naloga vodje hotela je polnitev kapacitet hotela in organizacija dela v hotelu.
Ponudbo oddajte kandidati, ki izpolnjujete pogoje, lahko zagotavljate polnjenje kapacitet
hotela in imate znanje in smisel za organizacijo dela hotela.